Okej

Ah men nu kom jag faktiskt på att förra inlägget var lite deprimerande att läsa men jag ville bara få ut mig lite eftersom jag helst inte pratar om sånt i verkligheten.. Men bara för det så ska ni få ett lite roligare att läsa :D hihi.

Jag har nyss haft engelska och då fick vi nå test :O det var ett sådan du ska lägga in olika ord i luckor och det är svårt tycker jag, iallafall så är lektionen slut nu och jag sitter och väntar på att svenskan ska börja, men vill helst inte att den ska det ;O vi ska nämligen framföra ett tal! Jag vågar inte prata inför folk sådär., men om det är i smågrupper (som jag hoppas) så kommer det nog gå ganska bra ändå. Efter svenskan slutar jag iallafall :D då blir det hem till Kristian och äta något och sen klockan tyo 5-6 ska vi till Sandra och Sofia! :D Det ska bli riktigt roligt faktiskt och jag får se min lilla bäbis som jag är gudmor till :D hihihi.

Igår så kom pappa hem med en ny fisk till mig :O jag fick påsen och såg först inte fisken, men sen såg jag den! och vet ni vad?! den var typ bara 1 cm stor! OMG den var så gullig! Det var en sån där fisk som äter alger och så, en dammsugarfisk oc dom ska väl vara typ iallafall 5 cm så den är meeeeega liten hihi <3

Nu kom Lotta så nu ska vi ha tal :/ ååååååhw så jobbigt, typ fobi! men jag gör det för betyget! haha (Y) Iallafall Hejdå på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0