Så himla trött!

Okej jag tror att jag somnar snart, gick inte och la mig förens klockan 1 igår kväll eftersom jag hade sovit för länge på morgonen så var jag såklart inte trött på kvällen, typiskt.. Sen är jag hungrig som en gris! Det var fiskgratäng till mat idag så jag ville bara spy på den, men det gjorde jag inte :) Men den här dagen kommer verkligen inte bli nå bra :/ men hoppas på en vändning ikväll kanske =) Jag har faktiskt lire att göra ikväll också, måste skriva en mega tråkig dikt och min hälsodagbok^^ roligt roligt, not..

Sitter på grafen nu och håller på med min framtidsmobil, det går lite segt men de går^^ Jag kan inte riktigt koncentrera mig längre. men men jag hinner nog med den i tid med, det är liksom inte så brottom med allt på grafen, vi sitter mest och glor.. Viktor kom hem idag också! han har varit borta i 5 veckor så nu är han brun :( men hoppar du hade roligt och det är kul att du är tillbaka :)

Jag hatar att jag aldrig kan få bra betyg.. Hur mkt jag än lägger ner tid eller arbetar med sakerna så hamnar jag ändå bara på typ VG. jag vill också kunna få högre nångång! åh så arg jag blir.. Men.. Nu har jag inte så mkt mer att klaga på så vi hörs ;D

Jag blev så avensjuk, så svartsjuk för jag vet att det inte
kommer hända mig och jag blir bara lite ledsen men
det gör inte så mkt men det är ju ändå lite jobbigt det
kanske finns någon chans till de med.


Kommentarer
M

Tycker du är jätteduktig och VG är jättebra betyg. Är så stolt över dig :). <3<33

2009-01-20 @ 11:54:50
Sara

Jag får nästan inte änns VG fast jag lägger ner asmycket tid på saken jag gör. :) men nu när jag börjat på gymnasiet så har jag börja få lite VG :) så jag är stolt som tysan! så det borde du också vara.

2009-01-20 @ 16:18:06
URL: http://saralundback.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0