Skola

Ahapp nu har jag setat i skolan i kanske 10 min och har redan tröttnat^^, Vi hade ju vanliga lektioner på en gång :( buhu, men jag är så bra så att jag kommer att överleva :) Lovet har varit mycket bra men det tog slut så fort bara men jag har nästan hunnit med allting jag tänkte^^, Det var lite jobbigt att gå upp mega tidigt idag eftersom man som tidigast har gått upp runt 1 på hela lovet så det var lite tufft att gå upp 7 men äh snart vänjer man sig med det också. Just nu sitter jag själv.. lite tråkigt men mina vänner är faktiskt inte här :O hmm, men de kommer nog :)

Igår försökte jag fixa om min blogg lite men det blev mest rörigt :S jag ska göra om den igen när jag har tid och orkar, men jag skulle vilja ha lite hjälp av er läsare :) Ge mig lite tips om hur den ska se ut? :D Det skulle vara jätte snällt! Jag och Kristian fick skjuss hem från vansbro igår också, då åkte vi hem till pappa och sov där, jag bara älskar sängen där^^ den är så mjuk och gosig :P
Jag har lite tråkigt just nu, vi har samhällskunskap och pratar om styrelseskick och demokrati :/ åh det är så TRÅKIGT! usch ja men men det är ju bara att sitta och lyssna lite så går det ändå^^

Aja nu ska jag väl lyssna då.. Jag saknar Mamma <3


Kommentarer
Sandra <3

aah förlåt snuttan :( det var inte meningen egentligen :P trodde vi började på måndag :o

jag vill också ha hjälp med min blogg, jobbigt :( aha ses när jag kommer hem , puss <3

2009-01-08 @ 13:15:32
M

Saknar dig med, hjärtat mitt. <3<3<33

2009-01-08 @ 21:04:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0