Akvarium

Jag har fått ett nytt akvarium idag :) Eller fick det av kristians föräldrar för de inte ville ha kvar de längre när jag fyllde år men fick hit det idag så nu har jag fixat iordning det. Pappa och jag åkte och köpte några till fiskar också, bland annat en kampfisk. När vi stoppade i dom så blev min andra stora fisk typ sur på kampfisken och de började slåss, det slutade med att den gamla fick dö och kampisen fick trasiga fenor :/ Får se imorgon ifall den fortfarande lever. Jag har lite otur med mina fiskar, iallafall ett fint akvarium med en stor bergskristall i :)

 
Kampisen <3


Kommentarer
mamma

men vilken otur du har med dina fiskar. Håller tummarna för att den överlever och så får ni köpa några nya kompisar till den :P <3<33

2009-07-15 @ 20:44:49
URL: http://tiemsa.blogg.se/
mormor

Men vilken " kompis " då. Hoppas att den överlever nu då. Och vilket FINT akvarium <3<3<3<3

2009-07-16 @ 09:08:36
URL: http://pisiho.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0