Breaking dawn för "vuxen" för barn?

Det går nu massa spekulationer om att Breaking Dawn innehåller för mycket vuxen scener och att det inte är lämpligt för yngre att se dessa scener. Jag tänker inte berätta dom scenerna pga, att vissa inte har läst böckerna men ni som har förstår vilka jag menar. Vad tycker ni om detta?
Jag tycker att de ska göra filmen precis som det är i boken, alltså inte hoppa över någon av de scener för att barn ska kunna se utan om man har läst boken redan så gör det ingenting om du ser det du läst heller. Och visst om de är så "farliga" för barn att se så är det väl upp till föräldrarna att avgöra ifall deras barn får eller inte får se Breaking dawn. Jag tycker dessutom att alla detaljer ska vara med, till och med från Isle Esme!
Jag har sett ett klipp där de försäkrar alla att Breaking dawn kommer att vara precis som boken. Så jag hoppas verkligen att det håller vad de lovar, jag ser verkligen fram emot att se den.
Men innan den har vi ju två andra filmer att se fram emot, New Moon och Eclipse, jag hoppas de blir lika bra som Twilight.
Men min syn på det hela är självklart att alla filmer kommer vara bra på sitt sätt, jag menar kan de inte vara det när Edward och Bella är med? Lovelovelove :)



Kommentarer
mormor

Om dom blir barnförbjuda så kan ju inte du få se dom hihihi eller hur? Du är ju min " lilla " flick ju!!!! Puss puss

2009-07-15 @ 12:07:05
URL: http://pisiho.blogg.se/
mamma

Är så nyfiken på hur dom ska få till dom scenerna men som tur är så finns det ju jättebra dataprogram hahahahaaa. <3<33

2009-07-15 @ 12:07:11
URL: http://tiemsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0