dåligt av er

igår var det 10 st som läste min blogg och två komenterade, dåligt av er men aja ni får väl vara tråkiga då ;)
Igårkväll så gick iallafall jag och Emma på bio, Ice age 3 var det, den var riktigt bra faktiskt, lite rolig och gullig :) den var mkt bättre än 2an men ettan slår ju alla^^

pungråttorna: Vad är det som låter?
Buck: Det är blåsten. Den försöker säga något.
pungråttorna: Vad säger den?
Buck: Jag vet inte, jag är inte blåst.


Haha det var så roligt xD hehe. Men ah ni alla borde se den om man gillar Ice Age. Imorgon blir det Harry Potter också! längtar faktiskt, den är nog lika bra som alla dom filmer har varit hittills!

Jag har nysss ätit frukost och väntar nu på att klockaqn ska bli halv 9 så att jag kan åka till jobbet, tråkigt men ah så är det. Har ingen bok att läsa heller men ska till bibloteket och kolla på lunchen, om jag har tur så finns Breaking Dawn inne så att jag kan fo den <3 så hoppas hoppas hoppas. Senare på dagen kommer Kristian också, hans föräldrar ska hjälpa han med att flytta ur lägenheten och på samma gång får jag mitt nya akvarium :) hihi. nej men nu ska jag ta och borsta tänderna så hejdå :)


Kommentarer
mamma

hahaha den var bra, ska nog börja använda mig av den kommentaren. Har du redan läst ut boken, kanske ska låna den av dig om du inte redan lämnat tillbaka den ^^. Ha en bra dag gumman <3<33

2009-07-15 @ 08:35:02
URL: http://tiemsa.blogg.se/
mormor

Nu var mamma ROLIG va? Hoppas att Harry Potter är bra i kväll och så kommer ju Kristian idag bra va? Och snart snart så är jobbet slut och ledighet väntar i några veckor och pengar på banken <3<3<33<3<33

2009-07-15 @ 09:27:31
URL: http://pisiho.blogg.se/
emma

men de va inte sid som sa de de va juh dom där små sakerna som är "syskon" med flick mamuten ;P

2009-07-15 @ 12:56:33
Sofia

Har inte hunnit läsa din blogg på ett tag! Och ska sova nu så kommenterar lite snabbt här! Jag tycker att ice age 3 är bäst av alla filmerna XD AHHAHAHAH SÅ KUL!<3 Läskiga raptorer bara ;_;

Såg den på engelska, asbra röstskådespelare... dock saknar man Sids röst på svenska :o

2009-07-20 @ 01:02:48
URL: http://sofiaawa.tumblr.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0