försökte elda upp huset?

nu ligger jag i min säng och ska snart lära ut new moon och sova, jag jobbar ju om dagarna, lite drygt men pengar får jag :)
när jag kom hem gjorde jag inte så mkt, åt nyss melon :)
Ja i förrgår hände en sak jag glömt att berätta, jag låg och läste och helt plötsligt så luktade det bränt i mitt rum, jag började kolla en massa och trodde att det var datorn med det var de inte så jag frågade dom andra och Tommy svarade att det var nog pannan som luktade llite så jag gick och fortsatte läsa. Men sen gick jag och hämtade vatten och när jag kommer tillbaka till mitt rum så ryker det ur min lampa i hörnet!! haha då hade min fjäderboa som jag har på väggen blåst ner lite i lampan som jag sen satt på så den var liiiite bränd^^, men det gick ju bra så :)
Nu ska jag ta och sova så jag orkar med ännu en tråkig dag imorgon! puss på er :*


Kommentarer
mamma

ja tänk så dumt det blev hihihiii <3<33

2009-07-01 @ 22:55:49
URL: http://tiemsa.blogg.se/
mormor

Vilken tur att du var hemma och upptäckte det Sara.<3<3<33<33

2009-07-02 @ 18:04:02
Sofia

Åt du en rosa melon? :D<333

2009-07-05 @ 19:02:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0