Fredag

Ja Krogen var väl sådär dårå. Vi var först hos Mats länge och väl men det var roligt sen åkte vi bil :D typ vid 11 gick vi in på Etage men jag var väl där en halvtimme eller nå sen gick jag hem med Kristian xD pappa hade bakat en pizza till oss när vi kom hem :) Men jag tror det blir roligare nästa gång :) Och om en månad får älskling följa med <3

Nu sitter jag på biblotekets dator i Rättvik, vi ska bo här på båten i en vecka så det blir inte så många uppdateringar, men någon blir det nog då och då. Det är trångt i båten, jag Kristian och Emma får lov att dela säng, fuktigt är det också men vi har ju äverlevt än så länge och om det blir lite soligt nu så blir det nog bra :)

Aja nu ska jag gå, vi hörs :*



Kommentarer
mormor

Hoppas att SOLEN kommer SNART puss puss

2009-07-24 @ 19:07:26
URL: http://pisiho.blogg.se/
mamma

Jag hoppas oxå att solen kommer NUUUUUUUUUU. <3<333

2009-07-26 @ 15:43:58
URL: http://tiemsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0