Fredag

Just nu sitter jag på jobbet. de har ju datorer där så då tänkte jag att jag skulle uppdatera lite :) Vi har inte så mkt att göra så jag har ju all tid i världen på mig! Iallafall så vaknade jag idag vid 05.00 av att min dörr blåste igen av korsdrag sen så började det regna as mkt så jag fick gå upp och väcka tommy så att han kunde ta bort myggnätet och stänga det riktiga fönstret så att inte hela mitt rum skulle bli blött^^ Sen var det bara att lägga sig och sova en timme till innan jag fick lov att gå upp och duscha. Fick skjuss hit också idag så det var inte så stressigt idag :)
Ja så nu sitter jag här då, väntar på att det ska bli lunch så att Kristian kan ringa och säga när han kommer :) Hoppas att han kunde kommer runt 17.00 <3 men det visar dig :)
Ska bli skönt med helg nu så jag också får vara ute lite men ah jag kommer ju få pengar men dom ska jag spara :) Jag och Kristian ska nämligen åka någonstans tillsammans vid jullovet <3 Det kommer bli riktigt mysigt, bara han och jag <3
Men om vi inte har råd då så åker vi efter studenten! det visar sig :)
Nu ska jag nog gå och fylla på cola, folk dricker ju cola då att dom måste kissa på dig snart :O men ah det är deras problem :)

Just det, jag var till bibloteket igår med new moon och skulle låna ecalipse men den fanns inte inne :( så nu står jag i kö på den^^, Och igår så bokade jag biljetter till Harry Potter! Wiho! Det blir jag, Emma och älskling som ska gå, jag skulle ha bokat på premiärdagen men då skulle vi lov att sitta längst fram och det ville vi inte så vi ska gå på den dagen efter, alltså den 16/7 :) Längtar faktiskt, fast mer till november, new moon, 139 dagar kvar  <3333333 hihih
Aja hejdå :)



Kommentarer
mormor

Men Sara så det kan bli ena dagen brand och nästa nästan översvämning hihihi Vilken tur du har som får skjuts då <3<33<3<3<33

2009-07-03 @ 13:02:09
mamma

Ja kom ihåg att du får pengar för att göra ingenting hihiii. Längtar oxå till att filmen kommer :P <3<33

2009-07-04 @ 11:38:06
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Sofia

Åh Harryyyyyyyyyyyyyyyy!!! :D Ska läsa ut sista boken snart D:

2009-07-05 @ 19:03:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0