hejsan

Igårkväll åkte jag ut till Lunån och träffade girlsen, det var riktigt roligt och vi firade Plinis :) Hon blev nöjd med sina presenter, det var ju tur de ;D
Hennes kille Mats var där ett tag också, han släppte ner Plinis med kläderna på i sjön, haha och Plinis slängde i Maya då också, vi andra höll oss på längre avstånd^^, När vi spelade kubb så vann jag, Maya och Vicis! vi var ju helt klart bäst ;)
Efter det så gick vi in och lagade Tacos, och resten av kvällen åt vi mest hela tiden^^ Vi åt jordgubbar med vaniljvisp och två chokladkakor och chips! jag är nog mätt för hela helgen nu ;) Men vi hade en trevlig kväll och det måste göras om snart <3

Idag ska jag fylla på min mobil och sent ikväll ska jag till vansbro, blev lite ändrade planer så vi måste dit idag men det går nog bra förutom att jag inte kan duscha där utan att få grönt hår... Just nu sitter jag här och väntar på att pappa ska komma hem med tandkräm^^, men men jag ska väl äta lite frukost nu.

Mormor, jag antar att det är du som ska ta hans om mammas post?
Du kan väl ringa när jag får ett brev från bibloteket <3

Hejdå :*


Älskar dig <3


Kommentarer
mormor

Självklart ringer jag då puss puss hälsa Kristian och AKTA håret hihihi <3<3<3<33<3

2009-07-18 @ 17:35:14
URL: http://pisiho.blogg.se/
mamma

Tack för idag <3<33

2009-07-18 @ 21:08:29
URL: http://tiemsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0