Helgen är över

Ja nu är helgen över då, den tillbringades i Vansbro och jag och Kristian satt i en övervakningbåt på vansbrosimmningen i 5½ timme :) i regnet! haha liiite blött fast man hade regnkläder men vi hade iallafall kul och alla som simmade måste ju ha varit konstiga, jag menar det var ju bara 15 grader i vattnet och dom skulle simma 3 km :O men aja det gick iallafall bra för dom :) Igår kom mamma och hämtade mig i vansbro också så det var skönt, att slippa tåget :)
Just nu sitter jag här och har ingenting att göra, vi hade nämligen inte fått några mackor på jobbet nu så vi sitter och väntar på att några frysta ska tina :O jobbigt men ah slappt plus att det är sista jobbveckan! äntligen <3 nej men nu ska jag försöka få tag i en telefon och sen fortsätta läsa Eclipse, hare bäst så hörs vi :)


Kommentarer
mamma

Puss på dig <3<33

2009-07-13 @ 13:14:23
URL: http://tiemsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0