Hemma en dag

Nu har jag kommit hem från Rättvik, Kristian och jag åkte hem vid 4, det ska bli skönt att få sova i normal värme ;) hehe. Men imorgon bär det av igen, då åker vi hem till Kristian i Vandbro ett tag. Men kommer tillbaka på tisdag igen för på onsdag ska jag ta blodprov (kommer dö) till den 13 augusti då jag ska ta bort halsmandlarna (kommer dö ännu mer). Så hemskt, kommer grina ihjäl men aja får se det på de positiva, inga snark, ont i halsen och så kan man gå ner i vikt eftersom man inte kan äta på ett tag :D hehe. Aja ska inte tänka på det nå mer nu.

Tisdagen var rolig, Crusingen var bra, många älsklingsbilar <3 och Jag och Kristian spenderade kvällen med Sofia och Robin :) har inte så mkt att tilllägga mer än att vi hade kul :)

Jag och Kristian sitter och nördar oss, men snart ska vi nog sova eller se på film :) imorgon ska jag kolla med mormor innan vi åker om jag fått nå brev annars får den där boken vänta till på tisdag då^^, aja nu ska jag dricka lite mer cola och se om vi har någon bra film :) Ringde pappa nyss också och han var uppe i toftbyn med farfar och hans gubbar på fisketävling och lite sånt xD men vem vet, han kanske passar in ;) nej då :)

Hejdå :*


Muuuuuuummsss!! <3



Kommentarer
mamma

Det kommer gå så bra, mamma är ju med och håller handen. Ha så skoj i Vansbro. Puss puss

2009-07-30 @ 11:23:23
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Anonym

Läskigt med mandlar :o Fast ja var så liten när jag tog bort mina, kommer bara ihåg att jag fick glass hela tiden :D och det är ju nice :D

Det kommer gå bra Saris!!!<3

2009-07-31 @ 03:22:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0