Jag är ett Twilight fan!

Ja ett väldigt stort ett faktiskt. Jag tänker på Twilight (mest Edward;) typ hela tiden, jag drömmer till och med om twilight! Jag har blivit helt besatt, av hela allting liksom, historien, människorna och vampyrer. Jag har sett twilight filmen 19 gånger nu och får typ inte se den nå mer för Emma och Kristian men jag vill hela tiden^^,
Jag har läst alla böckerna och nu läser jag dom på engelska också, jag började med tredje boken på engelska i fredags och nu har jag 7 kapitel kvar, och dom är verkligen tjocka! men så bra och jag förstår allting, wiho!
Jag håller på att skriva ett brev till Robert Pattinson också, eller det är klart jag ska bara skicka det nu, det är ju så att han har sagt att han svarar på alla sina fanbrev, so I give it a try. Tänk om han svarar liksom! ojojoj hoppas på det <3
Men ah ni kanske har förstått att jag var lite beroende men det blir bara värre ;) jag ska ner på stan idag och köpa en poster^^ ska täcka alla mina väggar med Edward! hihi.

    

Hejdå :) <3


Kommentarer
mamma

Hoppas Kristian inte blir sotis nu då hihihii. Ha en bra dag hjärtat <3<33

2009-07-14 @ 09:41:33
URL: http://tiemsa.blogg.se/
mormor

Ja besatt var ordet hihihi. Älskar dej <3<3<33<33

2009-07-14 @ 10:00:44
URL: http://pisiho.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0