Måndag

Är fortfarande i Rättvik, men har inte så mkt att göra vi mest går runt. Men imorgon är det ju Crousing sen får vi se hur jag och Kristian gör efter den, om vi åker hem eller stannar.
Idag sov vi iallafall i Tommys båt, den blev inte lika rå som den blev natten före så det gick rättså bra men de var lite varmt^^,
Just nu sitter vi vid datorn men vi ska snart borsta tänderna och sen gå ut på byn och kolla lite, men jag börjar ha sett allting nu^^, men jag hoppas på att det är några fler stånd upp nu. Hoppas på att Vi ser Sofia och Robin imorgon också :) men aja nu ska jag gå hejdå :*



Kommentarer
mormor

Har di hittat något att handla då? <3<3<3<3333

2009-07-27 @ 17:06:29
Sofia

Vi ska åka ner en liten stund idag! :D Vi kanske ses! :D<3

2009-07-27 @ 17:32:09
URL: http://sofiaawa.tumblr.com
mamma

Tror oxå att du sett allt i denna stora stad :P<3<33

2009-07-27 @ 18:41:59
URL: http://tiemsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0