Sista dagen!

Jippiiie nu är det sista dagen på jobbet! Sommarskolan slutar idag så då slapp vi vara här imorgon så det är riktigt skönt :) Sen kommer jag få en massa pengar, hihi.
Efter jobbet kommer Kristian och möter mig så åker vi ner på stan, jag ska köpa en present till Plinis och sen påfyllnad till min telefon. Åh jag vet inte vad jag ska köpa till henne men jag får väll hitta på nått bara, nånting måste det ju finnas :) Får väl se om vi hinner hem innan vi ska på Harry Potter :D Om inte, så får Emma komma ner^^, Ska på den 18.00, hoppas den är lika bra som de andra filmerna.
Innan jobbet idag så cyklade jag bort till OK och köpte ett frimärke så nu har jag skickat mitt brev till Robert Pattinson <3 hihi så nu väntar jag bara på svar :) hoppas på att han svarar nu då^^,

Imorgon åker nog Kristian hem och jag till lunån med girlsen, eller det beror ju på vädret. Men ska iallafall träffa dom i helgen och sen på söndag åker jag till Kristian :) Jag hoppas på fint väder i helgen så att vi kan bada, sola och ha roligt :D men det visar ju sig, det har ju inte varit så fint hittills.

Nu ska jag gå och öppna cafét och sätta igång med denna tråkiga men sista dagen på jobbet!
Hejdå :*


Mums <3


Kommentarer
mamma & mormor & morfar

Så skönt för dig att du slipper gå dit imorgon :D. Hoppas filmen är jättebra och att ni får en trevlig helg i lunån. Älskar dig hjärtat <3<33

2009-07-16 @ 11:35:35
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Anonym

BLÄÄÄÄ!

2009-07-17 @ 13:20:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0