Uppdatering om Harry Potter

Ja nu har vi sett Harry Potter och halvblodsprinsen då. Den var riktigt bra faktiskt! Den har ju fått så mycket kritik men jag tycker den var bra även fast den innehöll väldigt mycket kärleksproblem. Men i det stora hela var den som alla Harry Potter, spännande, äventyrisk och bra, så jag tycker den är värd att kolla på :)

Efter filmen cyklade vi hem, och nu sitter jag här och bloggar medan alla andra äter korv med makaroner, de hade tydligen inte ätit idag, knäppisar^^, aja nu ska jag kolla på TV men nu vet ni iallafall hur filmen var :) Ha en bra kväll :*



Kommentarer
mormor

Ska hyra den när den kommer. Ha en bra kväll <3<3<3<33

2009-07-16 @ 22:17:42
URL: http://pisiho.blogg.se/
Helen

När mormor hyr den så ska jag vara med och se den jag med hiihihihih. SOv gott stumpan <3<33

2009-07-16 @ 22:36:03
URL: http://tiemsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0