Vansbro

Sitter i Vansbro nu. Jag och Kristian åkte hit i lördags och ska in till falun igen på onsdag, för då ska jag på Etage :D
Jag har namnsdag idag och hade igår med :) hihi men Grattis mormor, Anna, Karoline som också har namnsdag idag :) Vi ska få jätte god mat snart, porterstek <3 hihi. Mamma och dom har åkt ut på siljan nu, hoppas ni får det kul även fast det är dåligt väder. Iallafall så ska vi till orsa djurpark imorgon :) Då ska jag få kolla på isbjörnarna, iih :D men har ju bara min mobilkamera så får väl ta ett dåligt kort på dem :)
Det är så dåligt väder :( Vi har liksom inget att göra, så vi sitter mest och kollar TV/film och sitter vid datorn. Jag har liksom inget att skriva heller så allting är liksom trist. Men vilka ska till Classic Car Week? alla som läser måste svara :) Jag ska iallafall^^,

Jag väntar på att jag ska få brev från bibloteket om att jag får komma och hämta ut Breaking Dawn. Jag längtar, jag vill börja läsa den nunununu. men men snart så :) Jag har skickat mitt brev till Robert Pattinson nu också, så det visar sig när jag får nå svar, om det nu är sant att han svarar på alla brev han får^^, (hoppas)

Jag är hungrig. Nu vill jag ha mat. Sen vill jag göra nått roligt. Men det finns inge kul att göra så vi får väl se xD imorgon ska vi iallafall upp tidigt för att åka i dit :) det ska bli roligt men jag blir ju lite fattigare men jag får ju snart lite av min lön så det går nog bra, lite oroligare för onsdagen, vet ju inte hur mycket det kommer att kosta xD hehe.
Aja nu ska jag göra nått annat, hejdå :*


För alltid <3


Kommentarer
Iwars

Coolius bears and everything Lulz. hoppas att du aldrig får nått brev från biblioteket:) för den är säkert inge bra:) grattis på namsdagen Sara / Mormor Älskar dig<33333

2009-07-20 @ 18:47:39
URL: http://inthesky.blogg.se/
mormor

Ha en bra dag i Orsa björnpark i morgon och passa på att rå om varandra nu. Hälsa Kristian också och tack tack och GRATTIS själv idag med Puss puss

2009-07-20 @ 19:27:20
URL: http://pisiho.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0