Efter helgen

Ja nu är jag hemma igen. Helgen var riktigt kul faktiskt fast jag har blivit lite förkyld men det var de värt! hehe.
Fredagen var jag och Kristian på stan lite men det var inte så kul på detta falukalas så vi åkte hem och åt jordgubbar istället^^
På lördagen åkte jag och Kristian till Vansbro, det var nämligen crousing där! När vi väl kom dit så sminkade jag mig lite och Kristian duschade sen åt vi en jätte god Tacorulle! :) Efter det började kvällen, vi träffade mkt folk och hade väldigt roligt! Kristian frös lite där på slutet men måste bara påpeka att jag hade tänkt på det där med kallt, så jag hade nämligen på mig: Leggins, jeans 3 tröjor och jacka^^, Typ när klockan var 20.00 så var det motorsprängning också, har aldrig sett nå sådant så jag trodde liksom att man sprängde bilen men de va ju tråkigt, en tegelsten på gasen enda tills motorn skar, That´s it! haha inte så kul men nu har man sett det också :) Hände väldigt mycket denna kväll, vissa vaker förvånade mig men på ett bra sätt^^ Sen när vi skulle hem så fick vi lite motion för vi cyklade nämligen typ 4 km xD hehe.
Söndagen tog vi det bara lugnt :P hihi. Så denna helg har varit en av de roligaste på länge :)

Snart är det sommarlov också! Väldigt skönt faktiskt och senare har jag ju jobb på peace and love så det är också bra :) men nu ska jag ner på stan igen så hejdå :D <3


Kommentarer
mormor

Låter som en kanonhelg Sara! <3<3<3<3333

2009-06-08 @ 14:33:44
Mamma

Vilka idioter, när dom kunde ge oss bilen istället för att "spränga" den. Nu är du blond på riktigt hahahaaaa <3<333

2009-06-08 @ 19:52:14
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Iwr

DEN MOTORN GÅR ALDRIG ATT STARTA MER ?! sen började tobbe grina:(

2009-06-08 @ 21:10:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0