()

Saker och ting blir inte riktigt som man har tänkt dig, allting kan ändras på en sukund.

Sitter hemma alledes själv, har gjort det sen typ 14.00. Pappa jobbar och Emma är i orsnäs hos Ida. Det är lite tråkigt just nu men jag har iallafall kollart på film :) Det blev "vi hade i alla fall tur med vädret igen" andra filmen, den var också rolig men inte lika som den första :) Sen så har jag lagat kycklingsallad och det var gott men nu sitter jag här och gör ingenting, har nyss kollat klart på desperate housewives, det var säsongsavslutning och såklart så slutade det mitt i en scen, men då längtar man lite tills det börjar igen :) Annars idag så har jag legat ute och solat lite, men sen blev det kallt och mulet så då gick jag in och fortsatte läsa New Moon :)

Imorgon ska jag på möte om sommarjobbet på Arenan i cafét, så vi får se vad dom har att säga :) Annars så tror jag att jag inte ska göra något speciellt, kanske cyckla in till stan? ja vem vet xD måste ju börja träna lite inför baddags :) Nu ska jag kolla på 2½ men så hejdå :*

:/ <3


Kommentarer
mamma

Är nyfiken på vilka tider du ska jobba :P. Ha en bra fortsättning på kvällen älskling <3<333

2009-06-16 @ 23:35:12
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Iwars

<3333333333333 jag läser din blogg varje timma men ingen uppdattering:O<3333

2009-06-17 @ 16:01:55
URL: http://iwars.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0