Hihi

Idag så gick jag upp hur tidigt som helst fast jag hade sommarlov xD Emma hade nämligen sin skolavslutning idag, så nu har hon gått ut 9:an och blivit stor :) Tindra träffade en vän också, Idas lillebror :) De var så söta tillsammans haha. Efter att vi varit på skolan ett tag så åkte vi upp till stadsparken och åt glass, jag provade en sån där ny magnum för 22 kr! haha men mormor betalade ;) Men gud så god den var iallafall så värd pengarna :)

Jag har nyss kommit hem, Jag, Kristian och Emma åkte in till stan vid 17.00 tiden och gick på bio :) Det blev "baksmällan"Den var så bra! Så himla rolig så alla som inte har sett den och har kass humor, kolla på den xD ojoj va jag skratta :) Det var iallafall roligt och vi hade kul tillsammans :)

Vet ni vad som hände igår då, jag dingade 80 i WOW igår, WIHO! för er alla ointresserade så menas det att jag var duktig :D ihihihiihihihihihihi äntligen.

Aja nu ska jag inte skriva nå mer för jag har verkligen inget att skriva om, så hejdå i regnet :)

 


Kommentarer
Mamma

Vad du är duktig som dingde 80 :D. Tycker filmen låter rolig och ska ta och hyra den när den kommer ut, vill du se den igen med mig då :D. Sov gott sen då raring. Puss puss <3<33

2009-06-12 @ 23:02:08
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Sofia

Wiho duktig Sara! Och nu kommer alla va dumma :( men dom blir snälla sen! Och då blir de mycket roligare, lovarrrr! :D<3

2009-06-14 @ 02:47:12
URL: http://sofiaawa.tumblr.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0