Måndag och ingen skola!

Idag är det måndag och första dagen på det riktiga sommarlovet :) Det är riktigt skönt om man bortser från vädret då^^,
Idag så åkte jag och Emma till pappa och Kristian fortsatte hem till vansbro, men han kommer tillbaka på onsdag <33
Pappa jobbar eftermiddag så han kommer väl hem snart. Jag och Emma har iallafall roat oss själva idag, vi åkte ner på stan och köpte pyfyllning till min mobil sen när vi kom hem kom vi på att vi ville ha melon så jag sjussade Emma på cyckels upp till konsum men såklart fanns det ingen melon så vi kollade på vindruvor, haha det var så roligt för vi råka typ välta alla för de hade liksom staplat upp askarna på varandra, vi hade iallafall roligt :) Nu sitter vi här i lägenheten och har nyss ätit kyclking och ris och nu kollar vi på TV :) Cityakuten är slut nu och jag kom på att när alla serier har avslutning så slutar dem så himla mitti en händelse, det är så irriterande^^ Aja nu ska jag gå och kolla mer, hejdå :)

I love you <3
I miss you <3
Always together <3



Kommentarer
mamma

mmmm vad gott med vindruvor. Så bra att ni hade roligt :D, saknar er redan <3<333

2009-06-15 @ 23:03:07
URL: http://tiemsa.blogg.se/
SKOGENS KONUNG!

I miss u, i love u, always on my maind<3

2009-06-15 @ 23:35:22
URL: http://iwars.blogg.se/
mormor

instämmer helt med mamma puss puss på er båda

2009-06-16 @ 09:39:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0