Måndag

Idag var det riktigt skönt väder när jag vaknade så jag bestämde mig för att gå ut och lägga mig på gräsmattan och sola medan jag läste new moon :) Blev liggandes där från 11.00 till 15.00 xD hoppas bara jag inte brände mig för det skulle tydligen vara fint väder imorgon med och då ska jag sola mer mer mer :D Kristian är fortfarande hos sin mormor och det är ensamt här men det gör ingenting <3 Pratade med Tobbe också i ca två timmar för att vara exakt, det var roligt och han kommer hit i helgen då pappa har sin 40års fest, det ska bli roligt :)
Nu ska jag kolla på våra bästa år och prata lite med Kristian <3


Miss you to honey <3


Kommentarer
mamma

Hon saknar dig med och det gör jag oxå. Puss puss

2009-06-22 @ 21:31:26
URL: http://tiemsa.blogg.se/
mormor

Jag saknar DEJ gumman, men det låter som om du haft en bra dag. <3<3<3<33

2009-06-22 @ 21:33:12
Sofia

Haha aw va gullig pluttan är!! x)<3

2009-06-25 @ 11:52:35
URL: http://sofiaawa.tumblr.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0