Midsommar igår

Ja det var ju midsommar igår, den firade jag och Kristian hos mormor och morfar med mamma :) Det var både mysigt och roligt, med en massa god mat och en massa jordgubbar! haha mormors jordbgubbar var enorma! medans mammas var mini mot dom ;) men allas var goda :) Senare på kvällen så kollade jag och kristian på pirates 1, så länge sen man såg den :)
Nu snart ska jag äta potatissallad och kött sen ska mamma skjussa ner mig och kristian till toftbyn, vi ska til farmor och farfar idag, äta lite och spela kubb! haha roligt. Sen så blir det väl kortspel på kvällen med pappa ;) som vanligt liksom.
Imorgon åker kristian hem ett tag, han ska hälsa på sin morfar nu, men sen kommer han tillbaka :)
Nästa helg är det pappas 40års fest också :) Det blir nog också roligt, men jag har fortfarande inte kommit på vad jag ska köpa till han ^^ men de visar dig :) Nu ska jag klä på mig och äta ltie :) Hejdå! :*



Kommentarer
mamma

Ja mormors var hur stora som helst hihihii. Hoppas ni får god mat av farmor och farfar ikväll. Se till att du vinner på kubbet nu hahahaa <3<33

2009-06-20 @ 14:09:26
URL: http://tiemsa.blogg.se/
mormor

Ha en BRA kväll och natt i Toftbyn nu. Och Tack för i går Sara <3<3<33

2009-06-20 @ 15:42:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0