Skolavslutning / Emmas Bal

Nu har jag inte skrivit på ett tag och det har hänt ganska mycket :) Emma har haft sin bal och jag fick sommarlov idag! woho!
Idag vaknade jag och började fixa mig sen fick mamma, Tindra och Emma följa med in till stan på min skolavslutning. Den var ganska rolig, roliga filmsnuttar och musik, efteråt fick vi baguette och Cola :) Vi hade roligt men det känns lite tomt nu, liksom nu är det ju lov och vi kommer inte att träffas varje dag utan bara lite då och då xD men äh vi ska ju ha grillpartyn :D



Emma har hunnit ha sin Bal också :) vi var upp och kollade på henne innan de gick in, Hon blev riktigt fin :) Jag kommer ihåg när jag hade balen där för två år sen, saknar den tiden litegrann sådär :/ hehe men men :) Hoppas att hon hade det lika roligt som jag hade då :)


Ha det bra :)


Kommentarer
Mamma

Grattis till sommarlovet stumpan, hoppas att det blir jobb oxå hihihiii. Så fina kort du har :D <3<33

2009-06-11 @ 14:32:26
URL: http://tiemsa.blogg.se/
emma

haha haru bytt kille? ;O

de va fett skoj på balen ;D

2009-06-11 @ 15:44:14
Sofia

ÅH VA FIN HON VA PÅ BALEN!

Ja fick aldrig gå på nån bal;_;

2009-06-12 @ 18:10:42
Maya

åh, fina bal bilder! :D det är konstigt, känns som att det var nyss vi stog där i våra bal klänningar men det var två år sedan. tiden har gått så otroligt fort! saknar den tiden lite jag med faktiskt :)

<33

2009-06-13 @ 23:35:55
URL: http://mayaolivia.blogg.se/
Madde

Ja måste ju fixa grillparty i sommar :D <33

2009-06-15 @ 18:40:00
URL: http://oneofthosenights.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0