Söndag

Nu är det söndag och jag sitter här själv igen, eller ah Emma är här men ah. Gårdagen blev bra, vi grillade, spelade kubb och åt nattmacka^^, sen så spelade vi ju såklart kort på natten :) Vaknade tidigt idag för vi skulle skjussa Kristian till borlänge till 12 för han skulle till sin morfar och hälsa på. Resten av dagen har jag inte gjort så mkt, kollat lite på TV och ätit kyckling. Ikväll ska jag och Emma se på film tror jag men inte så sent för pappa ska upp 05.00 imorgon och jobba, kul för han ;) nej men då kan vi inte ha TVn på så länge eftersom han sover i vardagsrummet.

Jag vill inte att det ska vara såhär,
jag vill vara med dig jämt, finnas.
Jag vill att du ska prata med mig,
med mig! jag är den du SKA prata
med. Jag vill att du ska veta att jag
kommer alltid att finnas för dig, men
för att det ska gå måste du prata
med mig. Jag älskar dig precis
som du är och kommer alltid att
göra men du måste öppna dig för
mig! <3 jag älskar dig <3


Kommentarer
mormor

Han kommer snart tillbaka till dej gumman <3<3<3<3

2009-06-21 @ 19:10:59
mamma

Han saknar dig oxå när ni inte är tillsammans raring, men du har rätt i att man måste kunna prata med varandra, men ibland så tar det lite längre tid för någon att våga öppna sig helt, du vet:P. Älskar dig hjärtat <3<33

2009-06-21 @ 22:35:22
URL: http://tiemsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0