Tisdag

Idag har jag varit på toaletten för de mesta xD jag drack nämligen 2 liter vatten idag och gissa om man blev kissnödig en massa ggr xD men det är bra och man ska dricka minst 2 liter om dagen så :) Har solat mega länge idag men men idag fick jag sällskap av Emma :) Det var mysigt men nu börjar jag känna lite på ryggen att den har nog fått lite för mkt sol så vi får se om det blir rolning imosgon också eller inte, vill ju inte bränna mig, och vi har bara solskyddsfaktor 6^^ men men. Nu på kvällen sitter jag här i min säng, pappa sover och Emma är på peace and love. Lite tråkigt men äh det går. Sitter här och äter Nickel godisar och väntar på att Kristian ska ha kollat färdigt på fotbollen^^ Iallafall så ska jag på ett till möte imorgon om mitt jobb nästa vecka, det ska nog bli kul att få fixa ihop lite pegnar :D hiih.

Jag gillar inte sommaren. eller egentligen gör jag det men nej inte nu.
Jag gillar inte att vara utan dig :/ Igår sov jag med din tröja i sängen :/
Dagarna går bra men på kvällen/nätterna blir det jobbigare, jag vill ha
dig här nu :( You are always on my mind <3
jag älskar bara solen och värmen och lov men jag vill tillbringa allt de
med dig inte på distans :( <3

Nu har jag klagat klart så hejdå på er :) Saknar mamma också <333




Kommentarer
mamma

Saknar dig oxå hjärtat. Hoppas du klarade dig och inte brände dig idag. Kom och hälsa på om du får tråkigt pussungen min <3<33

2009-06-24 @ 00:07:43
URL: http://tiemsa.blogg.se/
mormor

Tycker att du klarar det bra ialla fall. Och vilken tur att det är molning i dag med tanke på ryggen och snart snart kommer nog Kristian <3<3<3<3

2009-06-24 @ 09:58:57
Sofia

När kommer Kristian hem? :o

2009-06-25 @ 11:51:52
URL: http://sofiaawa.tumblr.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0