Tisdag

Nu är det tisdag och jagr har inte bloggat på ett tag, dels för att jag inte haft lust och dels för att jag har börjat jobba. Nu ska jag jobba 4 veckor framöver sen får jag lov igen men pengar :) hihi. Iallafall så har det inte hänt så mkt, pappas fest var lyckad förutom att han blev så full ;) resten av helgen så var jag med Kristian, han åkte hem igår för att jobba så att han också har pengar sen när vi båda är lediga :) Fast det är tomt här utan han :/ men på fredag syns vi igen, en helg är bättre än inget <3
Dagarna på jobbet är bara jobbiga.. jobbar i arenans café och det är hur jobbigt som helst, bara för att det är så segt, man står mest där känns det som. men men vad gör man inte för lite pengar ;) Nu ska jag ta och gå ut och äta jordgubbar med grädde sen ska jag nog lägga mig och läsa lite New Moon innan jag sover, ni får ha det bra :*



Just det, jag är med i en tävling om enn ursnyggt linne, trycket på är ritat av Emma Damm
och tävlingen hålls av http://lindablom.se/.
Var med ni också vetja :)


Kommentarer
mamma

Ja pengar är alltid välkomna hihihii. Håller tummarna för att du vinner linnet :P <3<33

2009-07-01 @ 19:33:48
URL: http://tiemsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0