Tisdag

Leding idag men, skönt jag och Kristian hade typ no sleep natt igår tills idag, vi gick och la oss ca 03.00 xD men va faktiskt inge trött idag :) Imorgon ska jag till skolan klockan 2 för en timmes lektion men det är ju inte så ansträngande så :) Idag så har jag grinat så mkt så att min kropp är alledes slut, jag tog nämligen andra livmoderhalscancer sprutan idag, den gjorde lika ont som första :/
Jag, Kristian och mamma har kollat på den där Benjamin Button filmen och den var riktigt bra fast lite sorlig :/ Men det var filmväder ute idag så då passade det bra att kolla på den idag :) ska kolla på Twilight lite senare^^ hehe. Kristian har köpt ett fint långt vitt linne till mig också, han är så söt Tack Bby <3

Nu ska jag kolla på desperate housewives så hejdå :)


Kommentarer
Mormor

Är sååå STOLT över dej gumman , BRA gjort!!!<3<3<3

2009-06-02 @ 22:23:15
Helen

Du är så braaaaaaaaaa. Älskar dig hjärtat 3<33

2009-06-02 @ 22:54:15
URL: http://tiemsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0