Onsdag då

Kom nyss hem igen :) var nyss ner till Arenan på ett slags möte för mitt sommarjobb i Cafét där jag ska jobba Vecka 27-29. Det kommer verkligen bli slappa pengar, ska typ bara bre mackor och diska xD haha, men ah det är ju bra :)
Hade tråkigt imorse när solen gick imoln så jag gjorde om designen lite på mammas blogg, var så trött på att den var så rosa så nu för tiden är den vit/grå :) Annars idag har jag inte gjort så mkt, jag har läst New Moon = mega bra! Och snart ska jag börja laga lite mat till mig :) Idag ska jag nog äta kötbullar med makaroner, Jag är ensam nu :( hehe men aja nu ska jag nog laga mat som sagt..
Kristian jag tycker att du uppdaterar lite också.. Du skriver ju aldrig så börja med det :O och sen så kan du ju komentera min ifall du ändå är inn varje timme :)



<3


Kommentarer
mamma

Tack för att du gjorde om min blogg stumpan, den blev så fin :D. Skulle du bara jobba 2 veckor? Ha en bra kväll stumpan så ses vi snart :) <3<3<33

2009-06-17 @ 20:47:07
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Anonym

Ha en bra kväll och sov så gott gumman<3<3<3<33

2009-06-17 @ 21:31:55
Iwars

jag kommenterar väll :O och är du säker på att du har alla Indianer i kanoten? det är Onsdag idag inte torsdag :)<333 för annars hade jag varit hemma hos dig nu ju<333333 Älskar dig fjuttis<3

2009-06-17 @ 23:26:20
URL: http://iwars.blogg.se/
Sofia

Åh, tjänar du bra där? :o :D

2009-06-25 @ 11:53:44
URL: http://sofiaawa.tumblr.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0