Torsdag

Dagen började med att Plinis ringde och väckte mig, sa åt mig att komma ut och sola med henne så var gör man inte för en vän? Jo jag gick såklart upp och ut till henne :) Efter någon timme sådär åkte vi ner på stan lite innan hon skulle iväg till P&L och jag gick för att köpa en present till pappa. Nu hoppas jag bara på att han gillar presenten på lördag :)
När jag gick där på stan så mötte jag mormor, så jag följde med henne till bussen hon väntade på, jag fick även pengar till en glass så då lyxade jag till det med ev av de nya magnum, den med mörk choklad (eftersom jag redan smakat den ljusa) och båda var lika goda om inte den mörka liiite mer faktiskt, de är faktiskt värda pengarna iallafall :)
När klockan blev runt 8 slängde jag mig på cykeln ner på stan för att möta älskling när han kom med tåget. Han ville inte bli skjussad för han trodde sina byxor skulle bli lortiga så vi gick hem xD med cykeln ledandes^^ När vi kom hem så kom pappa hem med, han hade varit ut och fiskat så nu luktar de fisk här :/ usch men jag har sprayat hårspray överallt så nu är det lite bättre. Vi hade ingen mat hemma så vi åkte till den enda affären öppen, Hemköp och köpte frysta pizzor och åt hihi. Snart ska väl pappa rulla iväg till borlänge då, han ska nämligen hämta emma klockan 02.00, stackarn.


Mumsig glass för er som gillar mörk choklad ;)
Hejdå :*


Kommentarer
mormor

Den ljusa är GODAST. Hälsa Kristian <3<3<3<333

2009-06-26 @ 08:59:24
mamma

åååå den mörka ska jag smaka så fort jag bara kan, tror att den är godast :P <3<33

2009-06-26 @ 12:36:41
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Feliciah

nu blev jag ju sugen på glass :(

2009-07-02 @ 17:27:33
URL: http://feliciah.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0