Fredag!

Äntligen är det fredag!
Denna vecka har varit värre än någon annan på länge faktiskt. Jag har känt mig så himla trött på skolan och alla saker vi har att göra.. Får rycka upp mig lite till nästa vecka och tänka påa att det snart är julov! Shit det är ju faktiskt första advent på söndag! äntligen haha, synd bara att det inte finns någon snö alls :(

Hade religion imorse, kristian och jag skulle redovisa vårat arbete, det gick väl sådär men hoppas de räcker för ett bra betyg, resten av dagen ska vi kolla på film :) King arthur tror jag de var^^,

Helgen kommer att bli lugn, jag och Emma ska vara barnvakt imorgon åt Tindra för mamma ska på julbord, tror jag ska be mammis att hyra en film :)
Kristian ska åka hem :( men de måste han för att öva inför skrivningen och uppkörningen :) <3

Nästa helg blir de New moon! igen jaaaaaa!!! hihii <3


Mums!


Kommentarer
Sandra ♥

jag känner mig också stressad, tror att det är för att vi aldrig gör något annars typ :( men det ska nog gå bra ellerhur gumman <3

2009-11-27 @ 23:22:21
URL: http://awabloggen.blogg.se/
Iwars

Jag är en dålig redovisare:(<3333

2009-11-28 @ 03:05:13
mormor

ja det ser jag fram mot <3

2009-11-28 @ 07:08:51
Kenzas

åh gud, den va så bra :)



vem skulle inte vilja vara henne och leka med Edward i Skogen <3

2009-11-29 @ 00:31:37
URL: http://kenzas.se
mamma

Ja nu är det snart looooov :D. Tusen tack för hjälpen med Tindra ikväll :D. Älskar dig hjärtat <3<33

2009-11-29 @ 00:45:02
URL: http://tiemsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0