Fredag

Äntligen fredag! hihi. Sitter i skolan och ska snart ha min sisa lektion :) Mums för det. Ikväll ska jag ha fredagsmys hemma med film och godis :D Jag bara älskar att ta det lugnt nu efter denna veckas pluggande..
Jag och Kristian gick till Gina nyss, han köpte en jätte fin klänning åt mig <3 sötnosen! En riktigt partyklänning :) Men jag får bara ha den när han är med, det är nämligen lite mkt urringning tycker han ;D hihi. Tack älskade älskling :)

Nu är det bara 7 dagar kvar till New Moon också :O Shit va jag längtar <3 men ah ska inte tjata om de :D hihi. Jag fick nyss tillbaka min sak på historian också, Daniel tycker tydligen jag är bra på att skriva och uttrycka mig (: Det är väl bra det iaf :) Jag som kämpar xD
Nej men nu ska jag sluta tänka på skolan och de, det är ju helg!


Klänningen :)

Lektion nu, Bye bye ♥



Kommentarer
Iwars

klänning utan mig = BIG NOO!

2009-11-13 @ 12:58:38
Iwars

mihihihihih Älskar dig<3

2009-11-13 @ 12:58:49
mamma

Så snäll han är :D och vad snygg du kommer att vara i den :D. Klart att Danilel tycker det, du är ju bra på att skriva <3<333

2009-11-13 @ 17:10:08
URL: http://tiemsa.blogg.se/
mormor

Vet ju att du är DUKTIG gumman och vilken LÄCKER klänning men håller med Kristian att han ska nog vara med hihihihi<3<3<3<3

2009-11-14 @ 14:13:17
URL: http://pisiho.blogg.se/
Sofia

Jag tänkte på det för ett tag sen, att det snart är new moon :D yey

2009-11-15 @ 20:15:38
URL: http://awabloggen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0