Helg hos pappa är alltid lika kul

Igår så kollade vi på Idol och tvättade xD Men när vi stod och skulle laga mat så åkte pappa helt plötligt till Konsum för att ta ut ett paket som hade kommit. När han kom hem igen så såg jag och Emma att paketet var tjockt och stort :O Vi blev såklart lite nyfikna på vad de var^^, När pappa väl öppnade det så fick vi båda ett gott skratt! Pappa hade köpt ett sånt där träningsbälte som finns med på tvshoppen typ xD  så roligt! Jag har alltid undrat om såna fungerar och nu får jag äntligen svar på det iaf,vi får testa det idag och se xD




Idag har jag inte gjort så mkt, mest kollat på TV och bara tagit det lugnt. Jag är lite hungrig nu faktiskt så jag ska gå och kolla hur det blir med maten :) Sen ikväll så blir det film :D hihi.

Ha en fortsatt bra kväll :*


Kommentarer
Iwars

Hejälskling :D<3 jag kommenderar här nu:D<3 hahah snyggt får jag låna den sen:D:D:d<3 haha vilken film ska ni se<3?

2009-11-14 @ 18:34:08
mamma

hahahaaa vad han är roligt :D, är så nyfiken på om det fungerar hahahaa. Ha en bra kväll hjärtat <3 <3

2009-11-14 @ 19:36:05
URL: http://tiemsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0