Helgen

Nu är helgen slut igen *suck* men jag har haft vädligt roligt! Helgen har spenderats i Örebro hos världens bästa Maya :)
Jag, Plinis och Vicis åkte dit i fredags, på tåget skrev vi en massa roliga berättelser och var allmänt töniga^^ men ah, senare på kvällen så köpte vi pizza åt gänget som vi var hos Maya, hennes pojkvän och en vän var också med :) Men herregud va mätt man blev! Alla hade jätte ont i magen efter maten haha. Men ändå så gick vi och köpte godis på Statoil xD Är det helg så är det liksom^^
Resten av kvällen spenderades med roliga charader^^

På lördagen gick vi på stan, det var inte så kul, eller ja kul var det ju men det är inte så kul att hitta så mkt snyggt och sen inte ha råd att köpa det :( men ah får spara en massa pengar och åka dit igen bara :) Köpte iallafall smycken och leggings till kvällen :)
Efter stan så åkte vi hem till Maya igen och åt Tacos, gott gott men sen blev det liiite stressigt! (Vi har en tendens att alltid ha det stressigt, haha) Men vi hann fixa oss och sedan bar det av hem till Tesse på förfest :) Där dansades Dansmatta och pratades :) Efter det gick vi in till centrum och kom in på "Stället" haha. (Ja det är ett krognamn xD Så konstigt) Vi hade iallafall roligt även fast de var typ Zoo tema och jätte konstig musik men ah haha man dansade iallafall :) Kom hem igen vid 03.00 och var helt slut.

Helgen blev lyckad även om det kanske inte var så man tänkt sig men jag hade kul och Tack för boende och en bra helg Maya <3

På söndagkväll så var jag hos Kristian <3 Vi köpte lite gott och åt chokladpudding. Sen hyrde vi "Taken" eftersom alla som sett den tyckte den var bra så då ville vi ju också se den :D Och den var faktiskt det, väldigt bra. Och sååååå Spännande! Ja jag tycker alla borde se den :D




Nu sitter jag i skolan. Håller på med min logga men det går inte så bra, allas är så fina och min är så B.. haha men ah jaja. Nu ska jag väl fortsätta antar jag så hejdå på er :* ♥



Kommentarer
mamma

Låter som en jättebra helg, hjärtat :).



Tror nog att din logga är fin den med :D, men får kanske se den sen??.

Puss puss <3<33

2009-11-09 @ 10:29:25
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Sofia

VISST ÄR DEN BRAAAA<3333333333 OMG JÄKLARNS<3



Du Sara, ja har inte varit ute sen ja fyllde 18 än : <<<<

Gå ut me mig nån gång...! PLIS :D<3

2009-11-09 @ 10:54:03
URL: http://awabloggen.blogg.se/
Sofia

Och din logga är inte alls B! :D<3

2009-11-09 @ 10:54:43
URL: http://awabloggen.blogg.se/
maya

Tack för helgen gumman ;D ja det blev ju inte riktigt som planerat med mysigt ändå tycker jag :P<33

2009-11-09 @ 17:57:05
URL: http://mayaolivia.blogg.se/
Sandra ♥

åh den är så spännande ;_; uh jag och sofia dog när vi stod ute på balkongen efter vi sett den och kollade in hos grannarna och jag sa typ "haha, tänk om dom står där i mörkret och kollar på oss"

då blev vi rädda och stängde in oss på rummet ;_;!

sara, vi måste göra nåt snart <3

och jag tycker din logga är så mkt bättre än en fet majoritet XD älskar dig! <3

2009-11-11 @ 00:43:24
URL: http://awabloggen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0