Ledig

Idag var jag ledig :) hihi. Det var riktigt skönt men jag var upp ganska tidigt ändå för jag hade en tid hos Millan klockan 09.30 för färgning av håret :) Det blev vädligt rött men jag blev nöjd, det ser fint ut :) Och hittills har jag bara fått bra komentarer för utom Emma då som tyckte de va fult :(
Men ah jag är iaf nöjd :) Tack Millan <3

Vid 14.00 träffade jag Vicis och Plinis på stan, vi köpte present till Maya och gick hem till Plinis och kollade tågtider, så imorgon åker vi 13.24! Wiiie snart kommer vi Mayis :)
På lördag ska vi ut på krogen! Det ska nog bli kul :D

Pappa skjussade nyss ner mig och Kristian på stan för att hämta ut alla New Moon biljetter xD 14 st.. Men ah det ska bli riktigt kul och jag längtar verkligen! Hihi.

Nu ska jag fortsätta jobba lite på min logga på grafen och se om det går att göra nått lite snyggare.. Just nu så står det helt stilla.. Aja har ju iallafall till på onsdag på mig! hehe.



En bild på håret, men det ser ju såklart mycket bättre ut på riktigt.

Hejdå ♥


Kommentarer
mamma

Tycker färgen ser helt ok ut på bilden :D, men ska bli spännande att se den i verkligheten imorgon :D puss puss <3 <3

2009-11-05 @ 20:56:25
URL: http://tiemsa.blogg.se/
mormor

Håret verkar helt ok lite ovant bara. Men kommentaren ovanför här verkar lite sjuk va? Ha så kul i Örebro i helgen och hälsa Maya <3<33<3<3<333

2009-11-06 @ 08:55:25
URL: http://pisiho.blogg.se/
Sandra ♥

ser fint ut, jag vill se! :D <3

haha nu får du inte tappa bort biljetterna bara Sara ;D haha hur gick det att ta ut dom? :o

<3<3<3

2009-11-06 @ 12:07:55
URL: http://awabloggen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0