New Moon

Omg. Så himla bra. Alltså jag dog, grät, skrattade och dog igen! Den var minst lika bra som Twilight faktiskt. Jag säger bara en sak, EDWARD in my ♥ haha.
Eftersom jag har läst boken så visste jag vad som skulle hända, men det gjorde inte så mycket för jag tyckte de fick med alla bra och viktiga saker i filmen. Jag blev inte besviken.
Fick till och med hålla handen för munnen ett antal gånger för att inte skrika ;) hehe.

Helt chockad fortfarande, shit vilken bra film xD haha alltså jag vet, jag är töntig men det får man vara :D
Ilove it :* Nu längtar jag bara till nästa helg då jag får se den igen ;) Men denna gång med Emma, mormor och förhoppningsvis mamma :)

Nu ska jag ta lite juice och sedan ska jag sova, vi ska nämligen på dop imorgon!.
Godnatt alla och hoppas alla som var med hade en lika trevlig visning som jag ;D ♥







:*


Kommentarer
Sofia

ASBRA! En av de bästa kvällarna på länge<3

2009-11-21 @ 14:00:38
URL: http://awabloggen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0