Nu har jag provat

Nu har jag provat denna roliga träningssak. Den var lite läskig faktiskt! För det kändes typ som tusen nålar i musklerna, och dom liksom drog ihop sig as mkt! Det gjorde lite ont tyckte jag men det är nog någonting man vänjer sig vid om man använder den 10 min per dag som man typ skulle. Men jag tror faktiskt att den kommer fungera om man använder den regelbundet :) Men lite läskig var den så ni vet xD Det är ju ändå el som skjuts in i musklerna^^
Nu snart ska jag nog faktiskt gå och lägga mig, är lite trött nu xD
Så godnatt på er :*


Kommentarer
Sofia

Det är jätteskänt att ha den på ryggen, då blir det lixom ryggmassage! :D Mamma har sån där oxå, just för massage lixom :))

2009-11-15 @ 20:17:13
URL: http://awabloggen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0