Sovdags

Har varit barnvakt åt Tindra idag med Emma och Louise :) Det var rättså lugnt faktiskt eftersom hon bara var vaken 2 timmar efter att mamma åkte ^^, Efter att hon somnat så åt vi och sen satte vi på filmen som vi hade hyrt :D Med allt gotti som mammsen köpt, as stora chipspåsar :O hehe.

Det blev först Public Enemies.
Jag trodde den skulle vara bättre än den var faktiskt, blev lite besviken på den.
Men ett plus var ju att Johnny Depp var med, mums säger jag bara ;)



Efter den blev det Step Up - the streets.
Den var faktiskt bra :) jag gillade den, eller jag brukar gilla alla såna där dans filmer så^^
Men ah hihi :)



Nu ska jag ta med molly och gå och lägga mig :) Ni får ha det så bra!
Godnatt :*


Kommentarer
mamma

Tur att en av dom var bra iallfall :D.

Ja dom var verkligen hur stora som helst ^^. Tack än en gång för hjälpen :D <3<33

2009-11-29 @ 10:33:08
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Sofia

Saknar dig Saris<3 Hoppas du är frisk imorgon, det är så tyst i skolan!



Och du, Robin har bytt server på wow... så ja kanske oxå ska det :( Så ni får byta till dom där kompisarna. Och ah, Robin bytte, bara för att spela en månad (onödiga klubben) men ah :( Ja saknar att spela hehe.

2009-11-30 @ 13:45:14
URL: http://awabloggen.blogg.se/
Sofia

Saknar våra roliga spelkvällar oxå! Även fast Robin och Kristian är dumma då x)

2009-11-30 @ 13:46:08
URL: http://awabloggen.blogg.se/
momor

har du varit dålig idag? Snygg bloggsida gumman<3<3

2009-11-30 @ 22:13:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0