Svin influensa vaccin

Ja nu har jag tagit det.
När jag kom hem sa mamma att jag skulle ta den klockan 5.. Jag fick iallafall bedövningsalva.
Det gick fort att ta den iallafall och jag förvandlades inte till ett svin xD haha. Men den gjorde lite ont men inte så mkt, jag var ju mest bedövad^^ Men nu är det iallafall gjort. Tindra och Emma fick också en så snart är hela familjen skyddad mot denna konstiga sjuka.

Skolan var tråkig. Men ah det är den väl alltid nu för tiden :( Tror att jag håller på att bli lite skoltrött^^ men sånt går oftast över :)

Igår var ingen bra dag. Och imorse var ingen bra dag, men ah Jag tror vi löste det ganska bra iallafall. gurkkastarn blev snällare <3

Nu ska jag äta lite, ha det så bra allihopa och jag hoppas de flesta tar vaccinet så ni slipper bli svin :*


Kommentarer
Sofia

Gurkkastarn! xD

Se, sprutan var inte alls så farlig som vi trodde XD

2009-11-16 @ 19:24:41
URL: http://awabloggen.blogg.se/
mamma

Ja hoppas att alla, även gurkastaren tar den så dom inte blir allvarligt sjuka :D och du var superduktig precis som dina systrar :D <3<33

2009-11-16 @ 21:27:39
URL: http://tiemsa.blogg.se/
mormor

Bra gjort Sara och jag blev heller inget svin hihihihi

2009-11-17 @ 10:35:23
Gurkan

Jag sa att de inte var meningen att kasta den på kläderna<3

2009-11-17 @ 12:50:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0