9 okt: Fotobok

Just nu så har Fuji ett kanon erbjudande som går ut på att man ska skriva 100 ord om fotoboken och då får man en gratis :D. Kolla in erbjudandet här.

Då vi använt oss av Fujis fotoböcker redan tidigare hemma för att samla och dokumentera våra kort så vet jag vilken fantastisk upplevelse det är att sitta och bläddra i fotoböckerna och nu när min lillasyster snart ska fylla 1 år så skulle jag vilja ta chansen att utnyttja Fujis erbjudande och kunna sammanställa en fotoberättelse som skildrar hennes första levnadsår och ge henne det i ettårspresent, vilket jag tror att hon kommer uppskatta både nu och när hon blir vuxen. Jag vet att jag skulle bli jätteglad om jag fick en sådan fin fotobok i födelsedagspresent eller kanske i studentpresent.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0