Fredag kväll

Har kollat på Idol och tvättat typ xD jag hjälpte pappa att tvätta och så :) Sen har vi lekt med filmkameran, Emma var så rolig, HAHA xD Ni får nog se sen när vi fått in dom på datorn :)

Nu på kvällen så fick jag och Emma en liten överraskning av pappa, nämligen en Ben and Jerry´s glass! Gud så gott det var!! Tack pappa <3
Till glassen kollade vi på Tokio drift :) Nu börjar jag bli lite trött så jag tror jag ska packa färdigt och gå och lägga mig snart, ska upp till toftbyn imorgon :)

Hejdå :*


Kommentarer
mormor

låter som ni haft mysigt i gårkväll <3<33<

2009-10-17 @ 12:10:27
URL: http://pisiho.blogg.se/
StarkUngdom!

Hej, vad kul det är att se familjer som eran! Ni har verkligen det där lilla extra som många skulle dö för!



Jag skulle vilja att du tog dig lite tid att gå in på ungdom.se och ta quizen om ensamhet och klamydia.



Frågesporten tar i snitt 1 timme och 13 minuter. Men varenda minut kommer att vara väl spenderad! Genom att göra detta hjälper du också Kruaq som bor i en liten by norr om Wagnesia i Afrika!



Hoppas glassen smakar!



/Din sockerplast i salongen, David.

2009-10-19 @ 09:52:35
URL: http://ungdom.se/Klamydia/nejtack


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0