Hemma

Igår kom jag hem från Kristian :) Pappa kom och hämtade oss i borlänge vid 18.00, Kristian fäljde med för han skulle upp till skolan lite idag och prata med Uno men han åker tillbaka idagå :( Han måste hem och stycka alla älgar så att mamma har nått att köpa och hämta på söndag :) Det är faktiskt riktigt skönt att vara hemma^^,

Älgjakten då.
Ja jag trodde ju att det skulle vara jätte tråkigt och sådär men det var faktiskt roligt! Även fast de var liiiiiite kallt och snöade lite då och då så var det roligt. Man behövde inte vara så tyst som farfar jämt sagt^^, När de kom älgar så blev de så spännande! men jag tyckte så synd om dom också för de typ dog inte på en gång och sen så var den en kalv som Kristians mamma Anna sköt som skrev efter sin mamma :(:( Men aja nu vet ni iaf vad jag gjort hela veckan xD

I helgen ska jag, Emma och pappa upp till toftbyn till farmor och farfar för de har bröllopsdag och vi är bjudna på oxfile :) Sen på söndagen så ska jag följa med mamma till vansbro och hämta både Kristian och kött :) Sen blir det väl ännu en tråkig APU vecka, men äntligen den sista!!

Nu ska jag sälja mina 700 fiskar på facebook, hejdå :)


<3


Kommentarer
Iwras

Jah de gick ju bra de med :D hihi + att vi fick vara med varandra ett taqg till:P <33333 älskar dig sötnöt saras lol i byn<3 af kristian:D<4

2009-10-16 @ 15:09:37
Sofia

Sorgligt med älgbebisen :(

Vet du en annan sorglig sak!!!! Filmen Upp ;_; Fällde nån tår XD! HEHEHEIHIEHE



<3333

2009-10-16 @ 20:49:49
URL: http://kochel.blogg.se/
mormor

Välkommen hem gumman <3<3<3333

2009-10-16 @ 22:29:01
URL: http://pisiho.blogg.se/
sandra

nääääe stackars älgbebin ;_; : <<

<33<3

2009-10-17 @ 12:28:59
URL: http://sandraawa.blogg.se/
Madde

meen älgbebisen :(

åh snöade det :o börjar verkligen bli höst ! <3

2009-10-18 @ 21:35:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0