Torsdag

Idag så har vi allihop varit in till stan, mamma skulle bland annat köpa en jacka och jag skulle kolla efter en T-shirt :) Jag hittade faktiskt den jag var ute efter, fast jag trodde den var slut men den fanns :D Så jag köpte den. Mamma hittade en jacka också så nu slipper hon frysa :D Jag och Emma fick även dela på en kladdkaka <3 mums. Sen har vi storhandlat typ, eller ja väldigt mycket iallafall och de är ganska drygt att handla^^ Vi kom väl hem vid 19.00 typ. haha.

Har nyss kollat på Mammas Pojkar, det är så roligt :D ahaha ojojoj. Nu finns det ingenting bra på tv längre så jag tror jag ska gå och läsa min bok :) Jag har börjat läst Twilight (om jag kunde drömma) igen :) hih.


Min nya T-shirt. Forever 17, gissa vem de handlar om då ;) hehe





Jag saknar dig <3
Jag saknar när du är sådär tokig som på bilden.
Jag saknar ditt leende.
Jag saknar ditt skratt.
Jag saknar din famn.
Jag saknar dina pussar.
Jag saknar allt med dig.
Jag saknar dig <3

Men snart är du här med mig igen :)
Jag längtar Älskling <3

Jag älskar dig Kristian Iwars <3


Kommentarer
Iwars

Alltså böir jag så där tokig igen då äre dax för piller^^ :D<3333 men jag saknar ditt tokiga skratt:) och att få fammna om dig och pussas med dig<33333

och jag tycker att de ser ut som om du passade i den lite väl (nördiga) tröjjan^^ := men men <3 twilightfreak:( <3333 ÄLSKAR DIG<333

2009-10-29 @ 21:47:56
mamma

det var e mysig dag på stan :D <3<33

2009-10-29 @ 22:00:15
URL: http://tiemsa.blogg.se/
mormor

Läcker tröja gumman och SNART kommer Kristian till dej!!!!!!

2009-10-30 @ 10:46:27
URL: http://pisiho.blogg.se/
Sofia

Haha Kristian på bilden XD Han och Robin borde göra så tillsammans, dom skulle nog ha kul XD

2009-10-30 @ 15:34:05
URL: http://kochel.blogg.se/
vicis

haha tröjan! du é verkligen besatt! :D

2009-10-30 @ 16:43:38
nattiisch

shit vilken härlig tröja! :)

Är oxå ett stort fan av twilight :)

Vad har du köpt den? :) blev sugen på o köpa en sån med :O

2009-11-01 @ 18:53:10
URL: http://nattiisch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0