Helg

Idag är det fredag, kort skoldag och sedan helg! Så skönt att få sova! haha.
Jag och Kristian åker till hans mormor idag och går på marknad imorgon, sen bär det av till falun igen och eventuellt till Robin och Sofia :) Det kommer nog bli en rolig helg trots allt.

Igår så lånade jag och Kristian en videokamera och började filma Tindra lite till vårat skolprojekt, efter det så åt jag kaka :D Mamma hade bakat choklad kakor :D Dom var jätte goda :) Jag kollade även på Gossip girl, de andra avsnittet i tredje säsongen, det är så bra, jag dör :D
Åh just det! Nästa vecka på onsdagen så börjar Greys anatomi igen!!!! jajajajajajajaja!!

Nu sitter jag och har religion. Jag och Kristian ska skriva om aum shinrikyo, Typ en sekt då en massa japaner gasades ihjäl i tunnelbanorna. Det verkar inte så kul just nu men ah vi måste ju skriva om nån sekt så måste väl ^^, Men så kul äre ju inte men men.. Sen har jag historia och då ska jag skriva om den grekiska antiken och hur kul är de då.. Nej det här blir nog en väldigt tråkig dag.. men ah nu ska jag jobba så att jag blir klar fort!

Hejdå :*


Längtar tills november!! <3


Kommentarer
Kristian.

Hejdå:*

2009-09-25 @ 10:04:11
mormor

Ha en SKÖN och ROLIG helg gumman <3<3<33<3

2009-09-25 @ 10:04:31
URL: http://pisiho.blogg.se/
mamma

JA visst var dom GODA hihihiii. Rätt tänkt stumpan, jobba på med det tråkiga på en gång så blir du klar med dom och slipper det sen :D. Ha en bra helg hjärtat. Puss puss <3<33

2009-09-25 @ 13:29:17
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Sofia

Ja det kommer bli kul imorgon!!!!!! Tror jag iaf :D hihi!

Galna japaner, haha!!!

2009-09-25 @ 20:14:34
URL: http://kochel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0