Hemma

Nu är jag hemma igen, för er som inte vet någon så var jag och opererade bort halsmandlarna igår och fick lov att sova kvar på sjukhuset. Allting gick jätte bra fast jag var rädd och nu gör det skit ont. verkligen pina..
Får bara äta glass och vatten typ plus att det är jätte slemmigt som jag varken kan harkla upp eller svälja så as svårt att prata och andas. Kristian var med mig på sjukhuset under hela tiden jag var vaken, på kvällen sov han kvar och tog hand om mig <3 Snart kommer han hit också, han har nämligen fått sin nya lägenhet så efter skolan åkte han dit och pysslade lite men snart kommer han <3 Nu ska jag vila igen hejdå :*


Kommentarer
mamma

Men du var jätteduktig och nu är det gjort och det blir bättre för varje dag som går hjärtat <3<33

2009-09-02 @ 21:57:21
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Sofia

Tur att man får glass även fast man är stor! :D Du borde tvinga Kristian att köpa dyyyyr glass! Och kul med ny lägenhet! Jag vill oxå ha! :DDD

Hiho! Och va bra att det gick bra, nu slipper du sånt där :D Saknar dig i skolan<333

2009-09-02 @ 22:44:25
URL: http://kochel.blogg.se/
Mormor

Saknar jättemycket att inte kunna träffa dej men DUKTIG var du Sarisen puss puss

2009-09-03 @ 16:40:58
Madde

Vad bra att de gick bra ! :D och iaf bra att du får äta mkt glass eller iaf gott hehe ! :D saknar dig med i skolan <33

2009-09-03 @ 20:34:44
URL: http://oneofthosenights.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0