Lördag

Igår hade vi typ en städ dag hemma, vi städade hela lägenheten xD Tråkigt men fint blev det :) Sen så satte vi oss i soffan och åt godis och kollade på Dirty Dancing som de visade på ettan pga av att skådespelaren ha dött :/ Det var länge sen man såg den så den var rikgit bra igen :)

Just nu ligger jag i sängen och spelar Farmville och uppdaterar här, ska snart gå upp och duscha. Lite senare idag så ska jag och tjejerna till Matilda på sminkparty :) Efter det ska vi tillbaka till falun och fira Niklas, så då blir det lite fest :D hihi. Kristian kommer inte så det blir jag ensam med alla andra par, kul. Men vi får väl se hur allting slutar, sen ska jag ta mig hem till pappa också.

Nu ska jag gå upp och duscha, ni får ha en fortsatt bra lördag :) Hejs :*



Kommentarer
mamma

Vad ni är duktiga som städade hela lägenheten, det skulle behövas här hemma med :(. Har Kristian åkt hem till Vansbo eftersom han inte ska med ikväll?? Ha en bra kväll hjärtat och lova att du är rädd om dig <3 Vi ses imorgon <3<33

2009-09-19 @ 11:20:17
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Sofia

Robin kommer inte heller så det blir du, jag och Madde ensamma med alla par :) x))

2009-09-19 @ 12:36:45
URL: http://kochel.blogg.se/
mamma

Då kommer du inte hem imorgon då? Hoppas att ni kommer på måndag :D Älskar dig hjärtat <3<33

2009-09-19 @ 21:28:28
URL: http://tiemsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0