Måndag

Idag gick jag till skolan igen, rättare sagt är där nu men ska nog snart gå hem. Jag har så himla ont i halsen! Det är så skumt för tabletterna funkar inte, jag kan inte prata eller äta, inte ens glass.. har svårt att vrida på huvudet för de gör så ont och sådär. Men för två dagar sen så hade vet värsta gått över, då kändes det ingenting alls mitt på dagen typ men nu känns det som om jag opererade med igår igen.. orka.

Jag är hungrig och mår illa av att inte få äta, kunna äta. Har försökt men ah sen blev det värre än värst igen så.. Nu ska jag nog gå hem och ha ont istället och ta mina tabletter som inte funkar :) hejdå.


Kommentarer
Sofia

Hoppas du blir bättre snart Saris<3<3<3<3

2009-09-07 @ 11:53:42
URL: http://kochel.blogg.se/
mamma

men lilla pluttan då,hoppas det ger sig snart åt dig. Ringer ikväll <3<33

2009-09-07 @ 13:36:14
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Mormor

Sara du har väl inte feber också? Tycker sååå synd om dej gumman hoppas verkligen att det blir bättre SNART. Älskar dej gumman <3<33<3<333333

2009-09-07 @ 15:31:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0