Torsdag

Idag så var vi lediga, skönt! Jag och Kristian gjorde ingenting till typ 3 då vi åkte ner på stan för jag skulle fixa Apu, det blev på waynes coffee^^ visst inte det roligaste och det jag hade tänk mig men ändå, det är ju ändå någonting :) Efter det åkte vi hem och lagade mos med Emma och åt maten pappa hade gjort åt oss, jag kan äta nu men bara vissa tider eftersom tabletterna fungerar då^^ men det går!
Sen nu på kvällen har vi kollat på Idol och ätit Ben and jerrys <3 men det blev inte den godaste för den var slut :O Emma fick också så vi fick ta hennes ben and jerrys oskuld ;D Nu har du också ätit världens godaste glass :)

Nu ska jag farma lite innan jag sover ;D Godnatt på er :*


Kommentarer
mamma

Åååå så skönt att du kan äta igen raring. Sov gott <3<33

2009-09-10 @ 22:07:16
URL: http://tiemsa.blogg.se/
mormor

Såååå skönt att du är bättre gumman. Sov gott på er allihop <33<3<3<3333

2009-09-10 @ 22:12:59
Sofia

Vilken glass provade ni? :D

2009-09-13 @ 15:00:13
URL: http://kochel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0