6 april

Vaknade ganska sent idag och nu är mormor och morfar här :) Efter att dom har åkt så tänker jag fortsätta min dag i sängen och kolla på Twilight och New Moon. Dagarna går så sakta men dom går, helt plötligt är det en ny dag att kämpa mig igenom. Jag känner mig så hjälplös men ah det går.
Jag pratade med dig nyss och just för ett tag där så kände jag mig hel. Det kändes bra för en sekund. Jag vill ha den sekunden igen.
Jag saknar dig.

Idag ska jag skriva klart historian! haha. Måste bli av med den nu så jag slipper jobba med den sen.. Så idag ska jag försöka göra lite nytta också.

Jag vill inget annat än att allting ska vara bra.
Med allting.
<3




Kommentarer
Mormor

Ursnygg logga nästan lika snygg som du!! <3<3<3<3

2010-04-06 @ 22:13:44
mamma

Och vilka goda muffins vi gjorde sen på kvällen :O) <3 <33

2010-04-06 @ 22:25:42
URL: http://tiemsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0