Fredag

Nu är det äntligen fredag! Den här veckan har gått väldigt fort tycker jag men det var väl bra det iaf :)
Imorse så var lektionen inställd för att vi skulle på typ ett möte med information om studenten! Det var väldigt roligt att få reda på lite mer och jag vill ha juni nu! hihi. Jag trodde aldrig att dagen då man skulle börja planera för studenten skulle komma men nu är den här och jösses va fort det går det är just nu 57 dagar kvar. Oj oj oj. Det kommer bli roligt men jag kommer grina ihjäl! Det kommer vara hemskt :( men men det blri nog bra!

Just nu sitter jag inne men har nyss varit ute och hjälp mamma att städa husvagnen inne, usch va äckligt det är att städa någons annans lort! men snart är den ren och då är det ju mycket bättre :) Så nu ska jag gå ut igen tror jag, det blåser så mkt :P Men Tråkigt att bara sitta här så :)

Ha en bra dag! :*


Bjuder på en gammal bild på mig och Emma :)


Kommentarer
Helen

Håller med dig om att det är äckligt med andras lort :S, men nu är den ren och fin :D. Tack snälla för hjälpen <3 <3 <3

2010-04-16 @ 16:59:03
URL: http://tiemsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0